torsdag 10. mai 2012

En solskinnshistorie

Jeg snakket selvsagt med elevene mine om kåringen som pågår i Budstikka. Reaksjonene var mildt sagt varierte, fra de som ikke hadde anelse om at det eksisterte en blogg - til den lille historien som nå kommer, gjengitt fritt etter hukommelsen og dermed ikke helt korrekt ordlyd nødvendigvis...

"Den bloggen din hjalp meg kjempemye før prøven! Jeg sleit med fingermultiplikasjon, fikk det ikke helt med meg og så søkte jeg på google. Det treffet som kom opp var jo helt sånn som jeg trengte, og det kunne jo vært deg liksom. Og så tenkte jeg at det hadde vært kult å ha han som mattelærer, blogg å greier...og så var det deg!"

Jeg elsker jobben min!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med kjempespennende blogg Simen. Utrolig gøy å lese om en som liker jobben sin så godt og som er ut til å klare å overføre sin entusiasme og mattteglede til sine elever. Imponerende!
    Ola

    SvarSlett
  2. Den historien likte jeg, veldig godt!:))

    SvarSlett