torsdag 31. mai 2012

Anerkjennelse

Resultatet fra bloggkåringen som har vært avholdt i regi av Budstikka ble i dag offentliggjort.
Det som lenge så ut som en konkurranse i å ha flest venner på Facebook, viste seg å også være en konkurranse der en jury påvirket utfallet på en slik måte at det faktisk var en kåring basert noe mer enn treff og likes.
Nettsaken finner du her

Det som er en førstegangsopplevelse og som gjør meg stolt, er at jeg faktisk har fått en offentlig anerkjennelse for den jobben jeg gjør som lærer. Noen andre enn min mor, som mener jeg er briljant uansett hva jeg foretar meg, har gjort seg opp en mening og mener at jeg er flink - det er stort!
Jeg her selvtillit nok til å vite at det jeg gjør er bra - men det er veldig godt å få en bekreftelse.

Vinneren er Nina Emilie; http://tankekjor.blogg.no/
Kort oppsummert - en verdig vinner!

2.plass gikk til Kristin Oudmayer: http://curlylife.com/ 
Har blitt en viktig stemme som har satt fokus på mobbing.

Jeg vet, både med erfaring som ektemann, far, sønn av foreldre og lærer, at anerkjennelse er den bensinen vi mennesker går best på. Bare spør Maslow.

Jeg har personlig fått full tank - takk for det!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar